Merhaba, bebeğim 7 ay 11 günlük. Bugün doktorda 7 buçuk kilo olarak tarttik. 3990 doğmuştu. Biraz iri doğduğu için doktor kilosunun biraz az olduğunu yani mesela şuan 6. Ayda takip ettiğini söyledi. Çok emiyor. Gece gündüz emmek isteyen bir bebek. Yemek işini tam oturtamadik, sebzeleri çok yemek istemedi. Sabah akşam 2 öğün yapiyordum akşam sebze yemeği veriyordum bazen meyve. Daha sonra gece yatmadan yoğurt. Sütüm mu azaldı yoksa ek gıdayla ilgili bir problemimiz mi var analyamadim. Doktor 10 gün muhallebi yulaf vs yedirmemi söyledi. Daha sonra kontrole gideceğiz. Moralim bozuldu bı anda çöktüm 🥺 bunun dışında yapabileceğim bir şey var mı kilosunu artırabilmek için. Sebzeleri nasıl sevdirebilirim istahlica? Meyveye bayılıyor.