Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 50 günlük. Sabah 5-6 dan sonra çocuğum gözleri kapalı bir şekilde kendini sıkıyor ıkınır tarzda sesler çıkarıyor. 5 dk susuyor sonra geri başlıyor. Sizde de böyle sorun var mı? Çözüm önerisi olan var mı? Çok üzülüyorum sanki bir sıkıntısı var da ben yetersiz kalıyorum gibi hissediyorum.