Baharaytekin Merhabalar bebegım normalde gunde 1 cok nadır 2 kez kaka yapardı 15 gun once yogurt ıle ek gıdaya gectık, suan patates havuc ve kabagı eklemiş durumdayız ama en az 4-5 defa kaka yapr oldu gunde, he sıkıntısı yok huzursuz dııl zorlama olmuyor ama her bezde kaka kımısı az kımısı cok. Rengı yesıllestı ve uzun uzun bısıler olmaya basladı normal surecmı yasayan anneler bılgı verebılırmı
Nlngucluel Baharaytekin cnm kabak bağırsak çalıştırır yeşil de yapabilir ama 3 gün kuralı uygulamadiysan uygula bı yoğurt ver 3 sadece dene kabak yine öyle yap
Nlngucluel Baharaytekin cnm o zaman normal bence gösterse o zaman gösterirdi sayı normal kabak falan yiyor çünkü yeşilde ondan bence ama doktorun numarası falan varsa gitmeden bı sor