Merhaba canlarım . Gözlerimin altında çok yoğun morluklar var ve çok rahatsız oluyorum . Makyajsız dışarıyaçıkamaz oldum . Işık dolgusu yaptırmayı düşündüm fiyatı pahalı geldi ve 1 yık sonunda daha çok morluk olduğunu duydum vazgeçtim . Bi güzellik merkeziyle görüştüm hydrafacial cilt bakımı faydalı oluyor morluk için cilt tonunu eşitliyor lekeler gidiyor dedi . Çok hafiftende çillerim var onlarada etkili olurmuki yaptırıpta memnun kaldınızmı canlarım .