Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebegim var diş çıkarma kanında enfeksiyon çıktı falan antibiyotik kullandı bşy yiyip içmedi sadece emdi emmeyle de doymuyordu şu aralarda aynı iştahı yok tabii günlük 1 kaşık keçi boynuzu özü versem iştahı açar mı acaba fayda olur mu veren var mı yararı yada zararı ne olabilir sizce