salakmisincemilee bana 2 sefer boyle bi mesaj geldi uzerime olan bi borc yok faturalarim falan da kendi maas hesabimda otomatik odemede netten baktim cogu dolandirici oldugunu yazmis su kadar para yatir borcunuz silinecek falan diyolarmis
Smnl salakmisincemilee dolandırıcı. Zaten mesaj yoluyla degil iadeli taahhütlü mektupla ulaşıyorlar borç olunca
salakmisincemilee Gmze34 Gmze34 Smnl tineanigra Kasendem tesekkur ederim hanimlar bilmeyen varsa ogrenmis olsunlar nette biraz daha bakindim cok kisinin canini yakmislar kimse dusmesin bu tuzaga