Baldan benimkide 7.5 aylık aynı şekilde günde ya iki kere bazen 3 kere yapıyor açık yada koyu yeşil yediklerine bağlı olarak canım bazen sıvı bazen katı oluyor yedikleriyle alakalı tamamen sanırım bide susuz bırakmamaya çalışıyorum kabız olmaması için ama pek içmiyor suyu daha cıvık yapıyorum yediklerini bende 🤷🏻♀️ dişimiz çıkıyor istahsısız bu ara bizde ağzının için lezyon dolmuş hep nedense hep damakları bembeyaz şiş karbonatla temizliyorum yarın hastaneye götürücem inşaAllah🥺