Bebeğim 2 aylık kalça çıkıklığı ultrasonunda birisi 60 diğeri 59 cm çıktı doktor korkmamam gerektiğini çift bez bağlamam gerektiğini söyledi hemen uygulamaya başladım internetten araştırınca korkmaya başladım açıkcası benim gibi yaşayan bu uygulamayı yapıp geçen yada geçmeyen varmı acaba ?