Ahimess07 bizimkini çocuk doktoru yazdı. 6 aylık bi rapordu, artık 15 aylık oldu bırakayım mı dedim geçen kontrole gittiğimizde. Günde 1 kereye düş ama mamaları kullanmasan da al dedi. Artık devlet her çocuğa bi kere rapor hakkı verdi dedi. Eskiden yeniliyorduk ama artık yenisini yazamayız dedi. Belkide çocuk doktorunun 1 kere yazma hakkı da olabilir. Ondan yönlendirme yapmıştır belki