canoskii bizde mama kullanıyoruz evet bebekleri mama kabız yapıyor ben Aptamil kullanıyorum ama şuan 3,5 aylık olduk düzene girdi günde 1 kere kesin yapıyor bundan önce bebeğimin 4-5 gün yapmadığı oluyordu prebiyotik kullandırdı doktorumuz bir müddet sonra bebeğin bağırsakları alışınca bir düzene giriyor bu Arada anne sütüde bebeği kabız yapabilir