Efemomy ah canım anne… o kadar iyi biliyor ve anlıyorum ki. Uyumayı 2 yaşında öğrenmiş bir bebek ailesi olarak, resmen 2 sene uykusuz yaşadık biz de. Eşimle dönüşümlü hayat yaşadık, birbirimizi göremeden.. geceleri eşim, gündüzleri ben bakıyordum. Asla ama asla ne gündüz ne gece uyuyan bir bebekti. Çok zorlu ama geçiyor. Geçeceğine asla inanmıyorduk biz de. Ama düzene giriyor.
Memeden vazgeçmesi ve normal gıdayla beslenmesi ve doyması uyku konusunu çok etkileyen bir etken bence. Haa bizimki zaten emmedi ama yine uyumuyordu, bizim kronik bir uyku sorunumuz vardı:)