balyanaaakkk Merhaba arkadaşlar. 7 aylık oğlum var bakıcıya veriyorum kahvaltıya yanında gönderecem neler yapabilirim. İrmik ve pirinç unu ile yapılan mamalarda 2-3 saat sonra yenir mi acaba
Deletedmom_25 balyanaaakkk bende çok kararsız kalıyorum kahvaltı çeşitlerinde de ama yulaf unu yumurta ıspanak ile omlet yapabilirsin yulaf unu ile yapılan bi çok tarif var tugcesarıcsoglu sayfasında instada oraya bak bi istersen
thecamellia balyanaaakkk pirinç unu benim kızıma çok kabız yaptı bir iki kereden başka kullanmamıştım meyve püresi vs yapabişirsiniz yada yumurta sarısı lor peyniri karışımı gibi
balyanaaakkk Deletedmom_25 takip ediyorum ☺️ ama bakıcıya götürünce nasıl olur bilmiyorum evde hemen verince sıkıntı yok ☺️