Ben 12 de alıp emzirip bide gece 5 te kendi uyanınca besliyordum ama şimdi 12 de derin uyumaya başladı bide uyku gerilemesi yaşıyor sanırım kıyamıyorum uyandırmaya ama bu seferde saat 2 de bide sabah 6 da kalkıyor gece 2 de kalktığında uykusu biraz dağılıyor sizin nasıl gece uykuları