RainOverMe ya o kadarına vakıf değilim çünkü eşim biliyor ben ilgilenmiyorum 😅 eylülde bebeğim doğunca ekimin ilk haftası dgazı açtık 10 gün kadar yandı, çok sıcak olunca kapattık 1 hafta kadar sonra bebiş üşür diye düşünüp tekrar açtık. Toplam 3 hafta açık kaldı bir kere aç kapa yaptık 700₺ gelmiş ekim ayı dgazı mesela. Uzun kollu giymeyi de ocak-şubat gibi dışarda kar varken falan yapıyoruz, hava eksilerdeyse yani, yine yükseltmiyoruz dereceyi.