Memlekete izne gitmistik sanırım orda kaptik. Önce ben hastalandım boğaz agrisiyla başlıyor sonra baş ağrısı ateş titreme öksürük şeklinde. Ben 4 gün çok şiddetli çektim smdi hafifledi
Sonra esime geçti. Bir gün sonrada kızıma
Daha 7 aylık. İki gecedir uykumuz falan yok yarım saatte bir saatte bı kalkıyor ateşi 37.6 ortalama 38 üstü çıkmadı hiç.
Calpol verdim iki kere
Var mı biz gibi böyle bu şikayetleri yaşayan nasi toparladnz