zeytinim_20 Kızlar 2 yaşında benim oğlum kahvaltı da bazen süt içer nesquikli siz neler içiriyosunuz süt kabızlık yapıyor fazla vermek isyemiyorum çünkü gece uyumadan önce de içiyor sizin fikriniz var mı kahvaltı da siz ne içiriyosunuz acaba
Pikapikapikacuuu zeytinim_20 kızım 9 aylık ıhlamur denedim pek içmedi. Hep su içiyor. Siz de ayran verebilirsiniz. Komşumun kızı 2.5 yaşında bize geldiğinde ayran yaparım ona
zeytinim_20 Deletedmom_21 Ihlamur içmiyor malesef bende komposto yapıyorum da siz her gün muhakkak veriyor musunuz kahvaltı da içecek
zeytinim_20 Eymeninannesiiiiiiiiii Ne güzel hepsini severek içer ilerde de inşallah benim ki içmiyor kolay kolay
ece_arel Eymeninannesiiiiiiiiii ne güzel ya benimki içecek olarak sadece ayran ve su içiyor 9 aylık iştahlı herşeyi yiyen bebeklere çok özeniyorum
Deletedmom_21 zeytinim_20 1 gun veriyorum 1 gun vermiyorum yoğurttan ayran yapiyorum yada yogurt yediriyorim
Gryffindor Ben kahvaltıda içecek vermiyorum daha yararlı şeyler yiyebilecekken kahvaltıda midesi sıvı dolsun istemiyorum açıkçası. Kahvaltısı bitince suyunu içer o kadar. Kefir veriyordum sevmiyor artık geri çıkarıyor ağzından. Öğlen yemeğinde ayran içer mutlaka
Rose-leaf Çay bardağının dibinde pekmezli su yapıyorum bazen mandalina sıkıyorum çok az olmak şartıyla bunlar tabi
Rez zeytinim_20 15 aylık kızıma su veriyorum mandalina vs suyunu verirsem kahvaltı yapmıyor kahvaltıdan az sonra veriyorum içeceğini havalar soğuduğundan meyvelerin suyunu çıkarıyorum mandalina portakal greyfurt gibi ayran yemeklerle veririm ıhlamur yazmış bi anne denemek isterim
biraslanmiyavdedi Dut kurusunu ya da kayısıyı haşladığım su, ballı limonlu ıhlamur, karadut özünü sulandırıyorum bazen, bazen de pekmezli su.
Deletedmom_50 zeytinim_20 kahvaltıda veya yemekte sıvı alınması sağlıklı değil. O yüzden yemeklerde yanında su, süt vs vermiyorum. Yemekten sonra süt, ayran, kefir gibi içecekler veriyorum. Nesquik gibi paketli gıda henüz hiç vermedim. Ballı süt yapıyorum onun yerine.