Merhabalar herkese bebeğim sekizinci ayından itibaren geceleri uyurken çok hareketlenmeye başladı sık sık da üstünü açıyor ben de hastalanmasından endişeleniyorum uyku tulumu kullanmak istiyorum ama onu giydirdiğimizde başka bir şey örtmüyor muyuz üzerine ? Yeterli oluyor mu merak ediyorum tecrübeli annelerin görüşlerini