Cemrem19 gazı var bence. Çünkü ne zaman öyle yapsa bebeğim ya alttan gaz çıkarıyor yada ben kaldırıyorum üstten çıkarıyor gazını. Ama genelde alttan gazı olmuş oluyor. Gazını çıkaramadığı için meme de kasıyor kendini o yüzden memeyi sündürüyor. Benimki 2 aylık dişle alakalı değil bence