zeynakiz Geçen hafta cuma sistemde e devlette yatmış görünen para hala hesabımda göremiyorum bu durumu yaşayan oldu mu?
tarcinnn zeynakiz bende ödendi göründüğü gibi hesabımdaydı. Hatta öncesinde mail geldi yarın hesabınıza geçecek diye. Sizin pttye yatırılmış olabilir mi? Bir sorun isterseniz
Ezgiyln zeynakiz bankaya gönderildi mi yazıyor yoksa ödendi mi? Birde kendi bankanızı tanımladınız mı ? PTT ye yatmış olabilir . Eğer kendi bankanızı tanımlayıp hala ödenmediyse bankayı arayıp söyleyin
zeynakiz tarcinnn pttde ydi ama yatmamisti bende hemen ertesi gün ziraat yatması için talimat verdim ama bu zamana kadar yatması gerekti diye biliyorum 170 de 5 iş günü diyip çıkıyor ama hala yatmadı nereye şikayet edebilirim
1eylulll_ Öncesinde e devlete banka hesabınızı kaydetmiş miydiniz ? Ben paramın yatırılmasını istediğim hesabi kaydetmiştim öncesinde mail geldi ertesi gün sabah yatmıştı para istediğim hesaba
1eylulll_ zeynakiz eğer gözükmüyorsa banka hesabınızı kaydedin en azından ikinci yatan ödeme için beklemek zorunda kalmazsınız direkt olarak istediğiniz hesaba yatırılır
1eylulll_ @zeynakiz e devlete girip şahıs ödemeleri kısmına bakın isterseniz kayıtlı bir hesap gözüküyor mu