M987 Varmı benim gbi olanlar 4,5 aylık artık tamamen emmek istemiyor mama verince içiyor biberonla beni emmiyor kendini geri atıyor sütüm doğduğundan beri azdı mama desteği verdim şimdi beni tamamen bıraktı çözüm yolu nedir varmı
Cigdem28-meteKol M987 bende aynı sorunu yaşıyorum.Sadece uykuluyken emiyor.Git gide sütümde azaldı .Tamamen bırakmasından korkuyorum😢
Fatima_agaliyeva M987 bendede ayni sorun 4 aydan bura sutum cok azaldigi icin mamaya gectim simdi 6 aylik ve memeyi tamamen emmek istemiyor kendini geri cekiyor bendr artik memeyi kesdim vermiyorum, zaten emmiyor bende o yuzden zayiflamak icin bir sey yapamiyorum, amma artik kesdim ve kendime bakacayim, mamayla buyusun hic bir sey olmaz. Kendinize dert etmeyin boyle seyleri esas saglikli olsinlar yeter🌸🌸
Vmerve Cigdem28-meteKol benimde sütüm azdı 3 ay zor anne sütü aldı sağdım ama sütüm iyice bitti bende bıraktım olmayınca olmuyor
HacerKrt Cigdem28-meteKol bendede o sorun var memeyi nerdeyse hiç almak istemiyor sütüm azaldı 5 ay 10 günlük yüzü küçüldü gibi evolvia mama kullanıyorum kilo aldırmıyo sanırım napıcam bilmiyorum
M987 Cigdem28-meteKol sadece gece emiyordu uyku sersemi onuda sün bıraktı sütte emmeyince çekiliyor zaten sütüm azdı bide bırakınca çekildi
Hale0108 M987 çekildiğini nerden anladınız ? benimde meme reddi sorunum var bir gün emiyor bir gün emmiyor. Meme mama gidiyorduk o yüzden tam anlayamıyorum
Esoss88 3.5 aylık bebeğim var benim de sütüm çok az ve doğduğundan beri mama takviyesi veriyorum. Biberonla beslediğim zaman benimki de hemen alışıyor ve memeyi red ediyor. O yüzden mümkün olduğunca biberon kullanmıyorum,kaşık biberonla besliyorum. Bu şekilde az da olsa yine de emiyor.
Fatima_agaliyeva M987 evet bazen sinir oluyorum diyorlar “ya sunu ic, sunu ye sutun gelir, aa neden sutun az, neden kesildi, uyu duzelir” vs.. bazen anlamiyorlar sut gelmeyince gelmeliyor her kesin evet bunyesi farkli. Amma malesef bazi geri kafalilar anlamiyor🤦♀️