Merhaba, 4 aylık bebeğim var son bir aydır mastit ağrısa çekiyorum, 10 günlük antibiyotik tedavisi de aldım, emzirme sonradı sağım emzirme öncesi masaj da yapsam ama hala iyileşemedim. 2 günde bir yaklaşık 3 saat süren şiddetli ağrı ve yanma hissediyorum
Bi kaç gündür bebeğim daha kısa emip bırakıyor çocuk doktoru zorlama dedi, büyüdükçe memeyi hızlı boşaltır
Ama korkuyorum hem emzirme hem sağım meme uçlarımı mahvetti
Aslında sağımda sütüm de az gelmeye başladı ve emzirme sonrasında mememin boşaldığını hissediyorum ama mastit devam
Sorum şu, 20 dk emen bebeğim, 6-7 dk emiyor normal mi. 6-7 dk emmesi yeter mi bazen de yine 20 dk bırakmıyor napacağım