Birkucukbebekmeselesi Merhaba güzel anneler, bebeğim 8 aylık. Dün bende uçuk çıkmıştı dudağımda ne kadar dikkat etsem de sanırım oğluma bulaştırmisim bugün dudağında bi kırmızılık var internetten çok korkunç şeyler okudum çok korkuyorum başına gelen var mı :((
Rdn Birkucukbebekmeselesi okuma okumaa valla bende uçukluyken öptüm sonra kızarık bişi öıktı hemen söndü hiç bişey olmadı bolca emzir bağısıklık için
Sogancik Birkucukbebekmeselesi canım genelde 4 aya kadar daha tehlikeli derler. Büyümüş çok şükür korkma. Olmaz allahin izniyle bir şey. Ateşini kontrol et ağız içine bak ara ara yara gibi şeyler olmuş mi diye. Yemesini engeller çünkü. Yara olursa doktoru ilaç verecek.
Buse18062 Korkmayın. İnternette her zaman çok kötü şeyler çıkar. Doğal yöntemlerle nasıl geçeceğine bakıp kısa zamanda geçirebilirsiniz
Birkucukbebekmeselesi Rdn ay çok teşekkür ederim dediğiniz gibi minik bi kızarıklık var inşallah söner hemenden
Eftelya-29 Merhaba bugün ucuklu biri evimize geldi asla optirtmedim bebeğimi dokundurmadim bile ama.merak.ediyorm bebeginizin durumunu doktor ne dedi