Oğlum 21 aylık çok hareketli yerinde çok nadir duruyo oyuncaklarıyla oynarken çok hırçın konusmaya yavaş yavaş başladı ama tam değil koltuklara sandalyeye cıkıyor sürekli hareket halinde hiperaktif mi diye düşünüyorum yoksa normal mi bizim gibi olan var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim