Günaydın oğlum 6 ay 10 günlük diş çıkarmaya başladı ateş ve ishal ateşi geçti ama ishal devam ediyor bu yüzden karnı çok ağrıyor doktorumuz günde 1 flakon verebilirsin dedi ama biraz tereddüt ettim gene de kullandıysanız kaç aylık bebişlere ne kadar kullandınız? 🙂