Bu zamana kadar gece 2 buçuk 3 saatlik kesintisiz uykular uyurdu. Şu an 40 dakikaya bir bir saate bir ağlayarak uyanıyor. Derin dalamıyor uykuya. Uyku gerilemesi dedikleri böyle bir şey mi😫 Bir yeri ağrısa gündüz de oyun oynamaz keyifsiz olur değil mi?