Aaaaaaa Merhabalar aralıkta kızımın 1. Yaş günü olacak ümraniye çarşıda oturuyorum buralarda doğumgünü kutlamak için bildiğiniz güzel bir mekan var mı acaba şimdiden teşekkürler
Boncuk_ki Aaaaaaa ay ben de Soyak yenişehirdeyim Ekim’de 1 olcak ne yaparsanız bana da söyleyin hiç anlamıyorum ve sevmiyorum ben bu işleri 😬
Aaaaaaa Olur tabi söylerim ilk olduğu için ben çok heyecanlı ve hevesliyim bugün süsleri beğendim tabi önce mekan işini halletmek istiyorum