Ben bebeğim 3 buçuk aylıkken başladım. İstanbul’a atanmıştım öğretmenim okulun yanında ev tuttum annem babam yanıma geldiler eşim Trabzon’da kaldı. Her ay bir hafta geliyor tatillerde de ben gidiyorum. 1-5 çalışmama rağmen yorucu gün içinde de bir defa gelip emdirip geri gidiyorum. Aldığım maaşta tuttuğum eve gidiyor 🙄