Merhaba sevgili anneler bir konuda sizin görüşlerinizi almak istiyorum.Çocuğum 21 aylık küçükken çok meme reddi ile savaştık.Şu zamana kadar emziriyor olmama hala inanamıyorum.Meme aşığı oldu.Çalışıyorum.Sabah 8.30’da babaannesine bırakıyorum akşam 4’te alıyorum.Sabah uyanınca emmek istiyor emziriyorum.Öğlen dedesi ile babaannesi sallayarak uyutuyorlar.Akşam 4’te emziriyorum.8.30 gibi de emerek uykuya geçiyor.Gece 12-1 gibi şiddetli ağlayarak uyanıyor ve emmek istiyor,emziriyorum uyuyor.Bir de sabaha karşı 4 gibi şiddetli ağlayarak uyanıyor.O. Saatte emzirmeden uyutmak istiyorum.Çok ağlıyor su falan veriyorum biraz uğraşıyoruz babasının pışpış yapmasıyla uyuyor.Normalde sabaha karşı emzirdiğimde uyuyor bırakınca uyanıyor.Bir daha bir daha emzirmek istemiyorum.Yani sadece ilk uyandığında emziriyorum.İkinci uyandığında emzirmeden uyutmaya çalışıyorum.Birkaç gündür böyleyiz ama çok zorlanıyorum.Sizce ilk emzirmeyi mi kesmeliyim ikincisini.Bazen ilk uyandığında da emdikten kısa süre sonra uyanıyor.Diğer mememi de verince uyuyor.Biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏Teşekkürler☺️