Denes biz 4 . Aya girmeden üç dört gün önceden başladık. 4 . Ay yazan sütlü pirinçli kaşık mamasından aldım. Şuan 5.ayda kullanılan mamayı da yiyor sıkıntı yaşamadık kabızlık olmadı. İstersen üç buçuk aylık olana kadar verme ne olur ne olmaz bilemedim şimdi birde az dan başla. Kendi sütünle ıslat doping etkisi yaratsın 😊 birde hipp markasının pirinçli maması var o tatsız olduğu için hero baby kaşık mamasınla bir veriyorum biraz tatlılık oranı düşüyor. Öbür türlü çok tatlı oluyor alışmasın diye yapıyorum onu. Bebeğim zayıftı kaşık mamalarına geçince toparlandı. Doktora götürdüm açık açık anlattım yemiyor bunları veriyorum diye doktorum da aynen böyle devam et dedi hatta bugün havuç yedi sonra kabak yiyecek doktorum başla dedi. Benim bebeğim hiç emmedi sürekli sağdım. Mama destekli gittik.