Simgealp39 Merhabalar 🌸 Bebeğim 2 ay 2 günlük ve doğduğundan beri silikon uç ile emziriyorum ama o büyüyüp hareketlendikçe özellikle geceleri daha zor olmaya başladı. Nasıl bırakabilirim?
Momdyg Simgealp39 bnde hala silikon uçla emziriyorum ama son 1 haftadır silikon ucu 3-4 dk sonra çıkartıyorum hop kendi memeyi veriyorum tutuyor öyle emiyo deneyin derim benimki de 2.5 aylık artık çeneleri kuvvetli alıyolar hemen
Eylulunannesi55 Simgealp39 ben emzirirken arada cıkartıyorum ucsuz veriyorum tamamen doyana kadar emiyor diyemem ama birden de bırakılmasını bekleyemeyiz benim ki de 2 ay 18 gün oldu
Momdyg Simgealp39 pes etmeyin bende aynı sizin gibiydim 3-4 gün öncesine kadar. Asla tutmuyo diyodum valla artıl emiyo😂 ağlıyo diye biz kıyamıyoruz hemen silikona geçiş yapıyoruz. Zaten uyku sersemiyken çıkartın göğsünüze ellerini koyun 2 sn 2 sn derken derken tuttu valla . Pes etmeyin 🤟🏻