Nazar değmesin ama akşam uykusuna 19.00 da başlıyoruz sabah 6 ya kdar uyuyoruz. Tabiki emmek için kalkıyor ama gözlerini bile açmıyor. Naçizane tavsiyem: gün içinde 2 saatte bir uyutuyorum, 18.30 da karanlık odaya alıp müziğini açıp emzirmeye başlıyorum. O zaten rutin haline geldiğinden uyku moduna geçiyor . Eğer gündüz uykularında sapma olursa inanın daha zor uyuyor. O yüzden gün içinde belirli aralıklarla uyuması çok önemli. İnş bir an önce düzelir uyumayan bebekler .. allah yardımcınız olsun