Esiladuru Merhabalar 2 gundur ustumde bir kirginlik var burnum bogazim yaniyor grip olacak gibiyim daha once doktorun yazdigi aferin ilacindan ictim yarin sabah aile hekimine gidip ilac yazdircam antibiyotik felan size sorum su kuzenim bizde kaliyor cok uzgunum bebegi kucuk ve ben cagirmistim kuzenimi bizde Kal diye hasta olacagim tuttu cocugun odasina girmem yaklasmam acaba bir zarari olurmu
Esiladuru Emine2108 cok geçmiş olsun cnm ben tam anlamiyla grip olmadim ama belirtiler var benim korkum kucuk bebege bulasma ihtimali olurmu odasina girmem yaklasmam
pelin_emrh Cok gecmiş olsun. Biraz önce instagramdan griple ilgili paylaşım yapmışlardı; yarım limonu ayak üst ve altına sürün ve kurumasını bekleyip çorap giyin . Bu işlemi günde 4-5 kez yapabilirmişiz ve +4 aylık bebeklerde de yapabilirmişiz
Gulfem_1605 Canim yurt disindan türkiyeye izine geldim burnumdan geldi bende hava değisikliginden hastalandim evdeki herkese bulaşti bi 4 aylik bebegime bulaşmadi cünki anne sütü bebeği koruyormuş. Öyle dedi sağlik ocağondaki doktor. Yani eger kuzenin emziriyorsa bebek senden benden daha korunakli demektir😊 sen asıl kuzenine bulaştirmamaya gayret et bebekle cok zor oluyor
Esiladuru Gulfem_1605 kuzenimda hasta zaten grip olmustu hala iyilesememis bebek emiyor cok sukur ben kesinlikle yaklasmiyorum bebege odasinin onunden bile gecmiyorum anneside pek gelmiyor yanimiza