Yesimefe0 bizde hiç sosyal değiliz sürekli evdeyiz ablası var ama yeterli olmuyor mu bilmiyorum kızımda tek çocuktu yine evdeydik sürekli ama bu zamanlarında renkleri sayıları bile biliyordu ben bunun daha erken öğreneceğini düşünüyordum ablası olduğu için. Söylediği kelimeleri bilinçli söylüyor parmağıyla işaret ediyor derdini anlatıyor ama konuşma yok bunun zamanındaki çocukları bakınca evham yapıyorum açıkçası yoksa takip ettiğim çocuklar herşeyi söylüyor bilmiyorum her çocuğun gelişimi farklı o yüzden belkide