Yamandila 4 gun önce 2 yaşına girdi ve memeye aşırı bağımlı bu gece başladım bıraktırmaya önerilerinizi alırım
Sldmrt Yamandila ben de 20 aylıkken azaltmaya başlayıp 22 aylıkken tamamem kestim. Ama ben gündüz emmelerini azaltarak önce gündüzü teke düşürdüm gündüz teke düşnce gecede az uyanmaya başladı baktım uyanmalar azaldı gündüz tamamen kestim gece 1 emmeye düşürdüm sonra o emmenin yerine mama verdim sonra hiç emzirmedim. Öylece bitti
Hep_mi_uykusuz Yamandila Benim kziim da 2 yasna girecek ilk geceden mi basladinz gunduz nasildi ay ben cok korkuyorum suan meme diye seviyo emip duruyor
Yamandila Hep_mi_uykusuz benimkide çok seviyor ama artık napim bir cesaret başladım akşam 8de emzirdim en son
Laura10 Ben biraktirali 20 gun oldu. Once gunduz basladim.Kefir verdim 90 ml..gecede ayni emzik ve biberonda laktozsuz kefir.. onun disinda oyunlarla,sarkilarla alistirdim.suan azalttim 60ml kefir bir kez veriorumm.gece uyanirsada 20ml su..alisti bin şükür
RuzgarMommys Allah yardımcın olsun Zor ama 3 gün sonra alışıyorlar Stress olma Su ayran muz atıştırma ile geçiştir hikaye masal anlat konuş dinlesin yorulup uyur inşşallah🙏
RuzgarMommys Yamandila aynen öyle uyuyorlar benim ki de o şekil alıştı 1 ay oldu artık daha kolay oluyor emin ol ❤️
Yamandila Sldmrt ben azaltmaya çalıştıkça oğlum daha çok emmeye başladı 10 dakikda bir emiyodu yenidogani geçti yani mecbur bir anda niyetlendim ne su içiyor ne yemek yiyor akşama kadar memeydi