Kızlar bugün sabah doğurdum çok şükür, bebeğim ilkte yanımdaydı sonra solunumu düşük diye götürdüler akşam ve gece yoğunbakımda kalsın dediler var mı başına gelen merak ediyorum, soluğu dakikada 35_50 arası olmadı gerekirken 30 çıkıyormuş korkuyorum 🥺