Deniz06 Valla ben 6 ay olana kadar rahat gün geçirmedim diye hatırlıyorum. Sonra sünnet oldu, onu toparladık. Bu sefer diş çıkmaya başladı, derken grip oldu. Tekrar diş… rahatlık 4 aya kadarmış 😂 şu an hakkını yemeyeyim uykular daha iyi, hani en azından 2-3 saat uyuyor. Ama gün içinde keyfi iyi oluyor. Çok kolay gelsin, Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 Geçecek biraz daha bekleyin sabredin