Biz 4750 liraya kayıt olmuştuk deneme dersinede 300 lira vermiştik eylül ayında. Kızım 14 aylıktı ama sevmedi çünkü çocuğum şu an eğitim gibi değilde oyun istiyo yani öğretmenin yaptıklarını yapmıyodu sıkılıyodu sadece parkur yerinde eğleniyodu derste durmak istemiyodu zorlamadım bende 2-3 hafta gittik sonra parası batsın dedim götürmedim daha 😄 hiçte aramadılar en son kaydımız biterken aradı tekrar gelin kayıt yapalım diye o kadar