Kevser472 canım sütüm geç geldiği için mama meme şeklinde besleme yaptım ben relaktaz diye bir damla var emzirmeden mamadan önce bir damla veriyorsun sütteki laktozu parçalıyor bebiş rahat ediyor 3 ay 23 günlük olduk hala kullanıyorum şuan tam zamanı gazdan olabilir rahatsız oluyordur yemeklerinde kimyon kullan gaz yapan bütün yiyecekleri hayatından çıkar dene bakalım değişiklik olacak mı