Mery103 anladım.once nimenrix yaptırıp onun tek dozu yeterli oluyor zaten..ilerleyen zamanda bexero yaptirirsiniz o halde.zaten baya ileri yasa kadar yapılabiliyor keşke ücretsiz olsa herkes faydalanabilse.hele menenjit çok ciddi bir hastalık Allah korusun.ucretsiz her bebege yapilmali aslında.