Arenilay- 10 gündür bende çaresiz bu durumdayım 2 farklı doktora götürdüm ne azalma ne geçme artık çocukda ilaç hava derken yoruldu boğazları da şişmiş balgamı atamıyor dışarıya doktor iğne verdi antibiyotik geçirmedi diye eğer şimdide geçmezse cumartesi günü yatış yapıcak 😢 umarım ilerleme görürüz hepimiz