ONAEA ben kullanmadım ama hamileyken bitane kullanıyordum ona rağmen çıktı bende şuan kendiliğinden giti bişey kullanmadım ama çizdikleri görünüyor tabi eksisi gbi dğeil berbat olmuştu vucudum ben hamileyken yüzüm için keçi sütlü sabun kullanıyordum leke atmasın diye çatlak lekesi için Bi deneyin belki iyi gelir