1.5 aylık bebeğim var genel olarak mama veriyorum çünkü bebeğim emse bile hala sinirle aranıyor doymuyor ağlıyor bazen de guzece emerken bazı zamanlar meme ağzında olduğu halde bir iki çekip sonra başlıyor ağlamaya ve sinirli şekilde ağzına alıp iki çekip geri basıyor çığlığı nefes nefese kafasını sallıyor aranıp tutunca tekrar ağlıyor bu döngü böyle sürüp gidiyor neden olabilir bu? Mama vermemek emzirmek istiyorum ama yeterli olduğunu da düşünmüyorum bu nedenlerden dolayı araştırıyorum sürekli emmek istemesi normal aranması normal diyorlar ama bebek doymuyor belli sürekli sinirle aranıyor nefes nefese