Kızlar bugün 5 ay 5 günlük olduk tam atak dönemi hesaplamalı uygulamamda var ama atak olmadığı hallerde bile aşırı huysuz birçok bebek mama sandalyesi destekli gibi oturma sağlarken biz asla oturmak istemiyoruz yani sebep ne ya ayakta olucaz gezicez yada ana kucağında onu sallamamı istiyo gülüyoruz eğleniyoruz sohbet ediyoeum sarkılar türküler hwp diyolaga geçiyorum hep gülücük saçıyo ama hep beni istiyo yani ne sıkıntı ne olabilir bir çok çıngırak oyuncakta var önğne veriyorum yüz üstü yatırıp yere oyuncakları veriyorum diziyorum herşey yapıyorum ama sadece bire bir ilgiyle susuyo nolcak böyle tarihsel olarak yakın olanlar sizde durumlar nasıl allah aşkına ya