balbebekannesi01 Sağlıkocağındaki hemşire 6 aylık oğlumun bıngıldapının küçüldüğünü söyledi. Korkuttu beni. Doktorumuz bunhnla ilgili yorum yapmadı her şe normal diyor. Sizlerde nasıl??
Azraada58 balbebekannesi01 bizim 8 ayda kapandı doktora sordugumda 3 aydan sonra kapanmasını bekleriz dedi peki bunun beyin gelişimiyle bir ilgisi varmı diye hayır bir ilgisi yok dedi bende basta korkmuştum ilk duyunca
Utkucan balbebekannesi01 benim oğlumun 4. Ayda kapanmıştı zaten doğduğunda da çok küçüktü benide korkutmuşlardı ama çocuk doktorumuz önemli olan baş çevresinin büyümesi erken kapanabilir dedi her ay düzenli ölçüyordu yeterli büyüyor mu diye bir sorunda çıkmadı ama takip etmek lazım
amansallagitsin balbebekannesi01 saglk ocagindaki hemsirelere guvenme bi bok bildikleri yok adi ustunde hemsire igne yapar kan alir gecer yani doktordan ii bilemezler
Damlatugce balbebekannesi01 Osman gpnulalin YouTube da bununla ilgili çok güzel bir anlatımı var bence mutlaka dinleyin
balbebekannesi01 Azraada58 hemşire ısrarla söylüyor iki defa doktora söyledin mi dddi. Ben de söyledim ve normalmiş dedim.beni çok geriyor hemşire
Azraada58 balbebekannesi01 bana saglıkocagındaki hemşire 5 ayında vitamini kes dedi tabi doktora sordum asla dedi vitamine 1 bucuk yaşına kadar devam hem boyu uzar hem gelişimi iyi olur dedi saglıkocagındaki hemşireler ne derse asla doktora sormadan yapmam panikte yapmam
Efy Ah bu hemşireler banada ilk aşıya gittiğimizde çok hızlı nefes alıyor kalp hastası olabilir demişti bebeğimi görür görmez neye uğradığımı şaşırdım bence siz doktoru dinleyin bi sorun olsa söylerler zaten
Utkucan Nazlinci yok hiçbir sorun olmadı gayet sağlıklı oğlum ancak baş büyümesi takibi gerekli eğer baş çevresi büyümesi olmazsa mutlaka ameliyat gerekir her ay çocuk doktoruna götürün ölçüm yapsın sağlık ocağı yanlış ölçüyor mesela