Arkadaşlar kızım zaten huysuzdu bu son zamanlar artık çok çok zor bi bebek oldu herşeye ağlıyor günde 18369292 kere meme istiyor memeyi de artık kesmek istiyorum ama meme ile uyuyor nasıl yapacağımı bilmiyorum ve sizce daha erken mi artık oyuna döndü hemen her şeyden sıkılıyor ve birşey istediğinde ağlayarak kendini yere atıp ağlıyor hep ağlıyor 5 dk susuyorsa 15 dk ağlıyor ne yapacağım nasıl oyalamalıyım havalar soğudu dışarı da çıkamıyoruz malum siz neler yapıyorsunuz ne etkinlikler yapıp neler yediriyorsunuz gününüz nasıl geçiyor belki bana da fikir olur bu ayda atak falan mı var anlamadım gitti gelişimi de güzel artık kendini ifade ediyor baya kelimesi de var kendini ifade edemediği için ağlıyor desem oda değil ay bide TV telefon hiç vermedim geçen misafirlikte arkadaşımın çocuğunda gördü evde telefon kacirmaca oynuyoruz telefinu elime alamıyorum hemen aç aç diye ağlıyor çok uzun oldu baya doldum kendimi bazen bağırmak için zor tutuyorum sabrım kalmadı sanırım şimdiye kadar hiç sesimi yükseltip bağırmadim bağırmakda istemiyorum ama bazen sinirden oturup ağlamak istiyorum ne yapicam ne yapmalıyım bana biseyler söyleyin bu saate hala uyumadım çünkü yarın olacak ve yine ağlama krizleri başlayacak ve buna kendimi hazır hissetmiyorum