Asaf2601
Bak bende aynı senin gibiydim buraya kaç defa post actım bilmiyorum. Psikolojim ciddi anlamda bozulmustu. Kızım gece abartısız 7-10 defa kalkıyorki (bi ara not aldım) aglıyordum sürekli ister istemez kızıyordum da. Bende tektim ailem istanbulda ben izmirde. Eşim işten gelirdi yorgun argın uyuya kalırdı. Seni cok iyi anlıyorum. Bu senin kötü anne oldugunu asla ama asla göstermiyor. Bebişlerimiz uykuyu sevmiyor diyelim. Bi gün tak etti 5 aylıktı uyku eğitmi alıcam dedim. Dahada berbat oldu. Pedegogla görüştüm. Bir daha sakın deneme her cocuk kabul etmez dedi. Neler denemedim neler. Ama uyumuyordu. Şimdi 2.5 yasında yavas yavas oturuyor uykusu daha. Büyüme agrısı cok yasıyoruz biz. O olmazsa deliksiz uyur, agrısı olursa 3-4 defa gene kalkar ama eskiye göre bin şükür. Demem o ki GEÇİYOR. üzülme. Gercekten geçiyor. Biraz sabr.