Tuba44 emin olun her şeyden huylanan ben o sülüğü asla hissetmedim sadece ilk tutarken iğne yaparken ki iğneyi hissederiz ya o şekilde düşünün ve o basur olan yeri tutuyor ya içimden oh diyerek rahatladım o kadar iyi oldum ki 3 tane tutturdum aynı anda ve hepsini tuttular onlar orayı emerken ben o kadar çok rahatladım ki herkese tavsiye ederim gerçekten korkacak birşey yok emin olabilirsiniz ürkütücü ve iğrenç gibi geliyor ama değil gerçekten 😌 rabbim tez zamanda kurtarsın ben kurtuldum şuan o kadar iyiyim ki afedersin ama cinsel hayatım bile zor oluyordu basur acısından asla istemiyordum basur şişken cinselleğe ara vermek gerekiyor maalesef çünkü acısı farklı olur 🙄