3yasakadarsifirekran Pirayeada kutusunun üzerinde 1 yaş itibariyle yazıyor. gold olmayan bebelacta ise 3 numaraya 9 aydan itibaren geçebilirsiniz
Nazlican Pirayeada Bence bekleyin yaşını çünkü 8 ay 3 numara için fazla gelebilir, bende Bebelac Gold kullanıyorum. Bebeğim 16 sında yaşını dolduracak ama hala 3 e geçmedim:)
Pirayeada 3yasakadarsifirekran teşekkür ederim. Ben de 9 ayda değişiyor diye biliyordum. Gold bize yaradı notmal yaramıyor devam 2 ye o zaman