Merhaba arkadaşlar 9 ay 17 günlük bir kızım var, 2 3 gündür, bez sayısında azalma oldu normalde günlük 6 7 tane bez kirletirdi, mesela dun gece 1de değiştirmiştim daha sonra 11 de, 16 da ve 22 de olmak üzere 3 kere değiştirdim, toplamda 3 yada 4 bezi geçmiyor, bu normal mi değil mi bilemedim. 1 ay öncesinde gece uyurken bile degistiriyordum, aslında su içmeyi de seviyor, günlük 400 500 ml su, ek gıda dışında da 4 yada 5 kere de 150 ml mama içiyor. Bu aralar ayağa kalkıp sıralamayı öğrendi baya hareketli, terliyor ondan da olabilirmi, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.