rivrivyapma Ben de yaşadığım şehirde tekim. Tüm ailem İstanbul’da. Aynı korkuyu yaşadım. Çok, stres dahi yaptım. Ama inanın annem 2. Ay biter bitmez döndü, biz kızımla bir düzen oturttuk. Allah yardım ediyor. Yanınızda kim olursa olsun, annesi sizsiniz ve o sizinle susacak, doyacak, uyuyacak. Ben ilk 20 gün inanın toplam 20 saat ancak uyumuşumdur. Öyle zordu. Ama ayaktayım, hayattayım, annesiyim. Kendinize güvenin asla korkmayın. Bebeğimle kendi düzenimiz olması açısından annemin gitmesi iyi bile oldu. Kendi gücümü, yolumu, yöntemlerimi buldum. Sakinleştirmek için evde tek ses daha iyi bebek için. Emin olun.